lördag 26 juni 2010

Vila och fix

Idag är det molning och blåsigt, inget superspännande sommarväder med andra ord.

Leia har placerat sig i soffan. Först var det Ronja på SF-kanalen och direkt efter blev det "Lotta på Bråkmakaregatan" på TV4.


Jag pendlar mellan soffan, tvättstugan och Leias rum.
Lillfisen åker på semester med mormor och morfar på tisdag så det är mycket som ska packas och fixas.
Dessutom åker jag till Ullared imorgon så inköpslistan jobbas det på för fullt.
Ska snart ge mig på och inventera MakkaPakkas saker så att jag vet precis vad som behövs införskaffas imorgon.

Dags att hänga tvätt...återkommer sen med ny vecka och ny tjockisbild!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Haha... Då kanske vi ses där! Jag ska nämligen dit oxå i morogn med mamma o syster!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera