tisdag 22 juni 2010

Sömnproblem

Mina återkommande insomningsproblem verkar vara på väg tillbaka.
Detta är direkt olämpligt då Leia samtidigt är inne i sin första period någonsin där hon flera dagar i veckan vaknar runt kl5 (04.40 idag!!!). Hon har alltid sedan hon var nyfödd varit lika morgontrött som jag och inte många gånger i sitt 3-åriga liv vaknat innan 07.00.
Dessutom är jag ju som synes ganska höggravid och i stort behov av sömn.

Ligger iaf i sängen och försöker trötta ut mig med olika saker som graviditetsböcker, Facebook, bloggar, tråkiga tv-program osv...

Snälla, snälla, älskade Leia vakna inte innan kl.7 imorgon...!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. sömnen ja.... suck... den är helt upp o ner just nu för min del. Är det inte Inez som vaknar tidigt så är det jag och då kan jag inte somna om =/ Och att vila på dagarna är inte heller lätt..... Men om tre år kanske man får sova igen då... hehe

    SvaraRadera
  2. Lite trist. Men snart kan du sova en hel vecka i sträck. Inte illa, eller hur? Då är det vår tur att vara uppe o väcka tuppen. Kram

    SvaraRadera