fredag 11 juni 2010

Lite vila sitter fint!

För andra morgonen på rad har Leia vaknat kl5 och varit pigg som en mört, och ett par dagar innan har det varit uppgång mellan 5.30-6.00.

Det är väl inget tänker många av er småbarnsföräldrar. Men här hemma har det nästan aldrig hänt under Leias 3år. Hon har alltid varit en kvällsmänniska som varit ganska morgontrött och gärna sover till 8-9.

Tyvärr känns det som lite dålig timing att börja med dessa tidiga mornar just nu när jag känner att vilan verkligen behövs för mig, både fysiskt och mentalt.

Idag har magen varit stenhård i princip ål de tajm sedan kl5 och hela jag skriker efter sömn.
Så nu har jag förberett alla kläder inför studentfirandet ikväll och ska lägga mig i sängen och stanna där tills Leia ska hämtas på dagis...


- Posted using BlogPress from my iPhone


1 kommentar:

  1. Låter som en bra idé att stanna i sängen så länge du kan :)

    Tack för kramarna! Det hjälper faktiskt :)

    SvaraRadera