tisdag 22 juni 2010

Första utflykten

Igår ringde dom från dagis och frågade om Leia ville komma idag trots sin lediga dag. De skulle nämligen promenera till Fredriksdal och barnen skulle ha med sig egen matsäck.
Givetvis tackade vi ha för det var första gången Leia skulle gå följa med på utflykt med matsäck och allt.

Det var en väääääldigt trött tjej jag fick hem så jag antar att dagen var helt perfekt!

När R slutade lånade vi en lastbil och körde på en liten inköpsrunda.
Typiskt nog så var tv-bänken från IKEA tillfälligt slut så den och siffbordet får vänta några veckor.
Störigt som fan när man är inställd på att göra fint hemma!

Dock lyckades vi få tag på de utemöbler som vi hade bestämt oss för. Så nu är iaf sommarkvällarna räddade. Välkomna hit för grillkvällar och trädgårdsmys!

Imorgon blir det väldigt intensivt med midsommarinköp, efterlängtad playdate och slutligen plastburks-party.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jag kommer nästa vecka. Vare sig du vill det eller ej hehehe
    Hör av mig i början av veckan.
    Snygg du e i håret förresten.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Kom du bara!
    Men kom inte måndag för då är jag i Ullared, och tisdag/onsdag är jag och Riad eventuellt iväg på äventyr.
    Resten av veckan/helgen har jag ännu inget planerat mer än lite hemmafixande. Leia är på semester med mormor och morfar hela veckan.

    Kram

    SvaraRadera