torsdag 20 augusti 2009

Oj då...

...jag är visst inte alls bra på det där med att uppdatera bloggen ;-) Men jag får skylla lite på flytten som äntligen avslutade helt i söndags då vi stängde dörren i den gamla lägenheten för sista gången...
Dock har vi fortfarande massor att packa upp och inga lampor, gardiiner eller tavlor har kommit på plats.

Igår höll jag på att döööö, nästan iaf. Vi hade en enoooooooorm spindel i hallen. den var stor som botten på en läskburk ungefär.
Fy fan vad rädd jag var och inte blir det bättre av att ha en sambo med riktig fobi för spindlar (verkligen RIKTIG fobi)...men till slut var det iaf han som tog mod till sig och slog ihjäl den med en lång sopborste.

Nu precis tog jag äntligen mod till mig och bokade tid hos tandläkaren. Jag har sån ångest för jag vet att det kommer bli så sjukt dyrt, färmodligen FEMsiffrigt och det har jag verkligen inte råd med *suck*.

Jobba var det...

2 kommentarer:

  1. Hej !
    Mormor är lika rädd som Riad, så hon känner med honom.

    SvaraRadera
  2. Det är inte säsong tidigare. Just därför som vi måste resa lite senare. Får ta det för vad det är.

    Hur går det på jobbfronten? Har du slutat nu. Hux flux bara?

    Kram

    SvaraRadera